SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG * SELAMAT DATANG *

Gedung Cenderahati

Gedung membeli belah atas talian telah berkembang dengan pesat, antaranya Amazon.com Barangan yang ditawarkan olehnya terdiri dari berbagai jenis barangan pengguna dengan harga yang berpatutan, termasuklah barangan dari Malaysia, yang kebanyakannya buku dan e-book. Blog ini mempamerkan beberapa jenis barangan terpilih untuk tatapan pelawat. Anda boleh ke web Amazon.com untuk mendapatkan lebih banyak lagi barangan yang ditawarkan. Bagi yang berminat nak meletakkan barangan sendiri boleh mendapatkan panduan di "selling on amazon - getting started guide". Bagi yang berminat boleh juga menyertai program Affiliate yang ditawarkan, macam blog ni yang meletakkan gambar dan keterangan produk yang ditawarkan. Kita boleh menjual tanpa ada produk kita sendiri. Permohonan untuk menyertainya adalah mudah. Walau bagaimana pun webnya perlu dibuat dalam bahasa Inggeris. Boleh gunakan web berbayar atau percuma macam blog ni. Segala maklumat program affiliate ini boleh dilihat di Associates Program. Gambar dan keterangan produk adalah dari  Amazon.com.

Blog ni dah berwajah baru, artikel lama berkenaan dengan muat turun dan sunting video masih ada dan disimpan di Arkib blog diletak disebelah kanan blog.